Müügitingimuste kehtivus
1.1 Müügitingimused kehtivad nif.ee veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja Denka Torupood OÜ, reg.nr. 14415518, Veerenni 54, Tallinn, Eesti .
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Veebipood jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel nif.ee
- Tellimuse vormistamine
2.1 Valige välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada. Samuti ostukorvis saate kas vaadata tooted – nupp “VAATA” või kohe klikkida nupule “ESITA” tellimuse vormistamiseks, seal täitke vajalikud andmed ning edasi nupule „Esita tellimus”.
2.2 Tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina.
2.3 Enne kui esita tellimus, kontrollige, kas soovitud tellimuses on kõik andmed korrektselt esitatud, valige sobiv tarne variant ning kui olete tutvunud Veebipoe ostukeskkonnas kehtivate tingimustega klikkige nupul “Esita tellimus”.
2.4 Ettemaksuarve saadetakse Ostjale e-mailiga ostja e-posti aadressile.
2.5 Peale ettemaksuarve tasumist Denka Torupood OÜ arvelduskontole, loetakse ost sooritatuks ning Teie tellimus võetakse täitmisele. Müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine).
2.6 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
- Maksmine
3.1 Kõik veebipoes nif.ee toodud hinnad on EURO-des.
3.2 Peale ostu vormistamist tuleb Teie ekraanile ettemaksuarve. Teie tellimuse täitmisele võtmiseks peab ettemaksuarve olema tasutud 100% tasumisele kuuluvast summast. Ettemaksuarve saadetakse Teile automaatselt ka e-postiga.
3.3 Ostude eest saate tasuda pangaülekandega.
3.4 Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva pärast tellimuse vormistamist).
3.5 Teie tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Te ei ole tasunud ettemaksu 7 päeva jooksul alates arve väljastamisest.
3.6 Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.
- Tarneaeg ja transport
4.1 Kaupu saadetakse üle Eesti ja järgmistesse riikidesse: Euroopa Liidu riigid ning muud maailma riigid erikokkuleppel Veebipoega. Saatmiskulud erikokkuleppel.
4.2 Kauba Eestisisesed saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
4.3 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetami-ne 3-14 kalendripäeva jooksul.
4.4 Täpsem info transpordiliikide kohta:
Transporditeenuse liik „Tavaline“ – alates 5.90EUR
Saadetis toimetatakse kliendi poolt soovitavasse asukohta kas kulleriga või pakiautomaati.
Transporditeenuse liik „Kiire“ – 25EUR
Saadetis toimetatakse kliendi poolt soovitavasse asukohta 4 tunni jooksul pärast tellimist – Tallinn, Viimsi, Peetri, Saue, Kakumäe, Tabasalu, Jüri, Laagri, Saha Loo, Maardu.
Transporditeenuse liik „Express“ – 40EUR
Saadetis toimetatakse kliendi poolt soovitavasse asukohta 2 tunni jooksul pärast tellimist – Tallinn, Viimsi, Peetri, Saue, Kakumäe, Tabasalu, Jüri, Laagri, Saha Loo, Maardu.
Transporditeenuse liik “Tulen ise järgi”
– Kaubad saate kätte Denka Torupood OÜ.
– Tellimuse komplekteerimisest ja kaupade saabumisest kontorisse teavitatakse teid meilitsi.
– Kaupadele saab järgi tulla Denka Torupood OÜ, Veerenni 54, Tallinn.
Kontor väljastab kaupu tööpäevadel E-R 16.00 või eraldi kokkuleppel.
Kauba väljastus kontorist toimub kontaktivabalt.
Palume tulekust ette teavitada.
4.5 Tellitud tooteid hoiame kuni 14 päeva tasuta. Kui soovite tellitud tooteid hoiustada kauem, lisandub tellimuse hinnale hoiustamise tasu 1 € iga tasuta hoiuaega ületanud päeva eest.
4.6 Kui Ostja poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Ostjaga eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.
4.7 Kullerfirma toimetab tooted Ostja poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel.
4.8 Juhul, kui Ostja poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Veebipood ei vastuta, teatame sellest Ostjale ostja poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-posti teel esimesel võimalusel arvates Lepingu jõustumisest vastavalt tingimuste punkti 2.5. Ühtlasi anname teada Ostja poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja, ning kaup tarnitakse vastavalt kokkuleppele kliendiga.
4.9 Juhul, kui Ostja kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ning Ostja poolt tasutud summa (koos kättetoimetamise kuludega) tagastatakse Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
- Tagastamisõigus
5.1 Ostjal on õigus peale toodete eest tasumist kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Veebipoe e-posti aadressile info@nif.ee vastava-sisulise teate koos arve numbriga, oma andmetega ning oma arvelduskonto numbriga.
5.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.
5.3 Eritellimustooteid ei ole võimalik tagastada (tooted mis puuduvad Veebipoe laos või tellitakse eraldi kokkuleppel nt. suur kogus ja/või puuduvad e-poe tootesarjas).
5.4 Veebipoe kauba saab tagasi saata 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamise kuupäevast. Pakiautomaati tellitud toodetele alates pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest.
5.5 Kauba tagastamiseks tuleb esitada vastavasisulise teate koos arve numbriga, oma andmetega ning arvelduskonto numbriga, mis tuleb saata info@nif.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5.6 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5.7 Rikutud või kahjustatud tooteid tagastada ei ole võimalik.
5.8 Tagastatav kaup peab olema heas töökorras:
– Kaup peab olema originaalpakendis.
– Kaup pole kasutatud, toode ei tohiks olla kaotanud oma kaubanduslikku välimust (puhtad, kahjustamata sildid ja muud originaalkomplektile omased elemendid).
– Kaup peab olema ohutult pakitud, soovitatav on see pakkida samasse pakendisse, milles saite müüjalt kauba.
– Kauba tagastamisel vastutab Ostja müüjale ohutu tarnimise eest.
5.9 Kauba tagasisaatmine:
– Saada tagastatav toode meie ettevõtte aadressile: Veerenni 54, Tallinn.
– Saada kaup tagasi Sikupilli Prisma pakiautomaati, kas DPD, Omniva või SmartPost.
– Tooge ise kaup tagasi aadressile: Veerenni 54, Tallinn.
NB! Palume enne tulekut ette helistada telefonil +3725563 7311
5.10 Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui Veebipood on nõustunud kaubale ise järele tulema.
5.11 Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.12 Veebipood tagastab Ostjale ostusumma 14 päeva jooksul alates paki meieni jõudmisest. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Ostja tagastatava tellimuse eest tasus.
5.13 Ümbervahetamise korral saadab e-pood Ostjale uue toote vahetult peale ümbervahetamisele kuuluva toote kättesaamist. Ümbervahetamisega seotud kulud kannab Ostja.
5.14 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
- Vääramatu jõud
9.1 Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.
- Isikuandmete töötlemine
10.1 Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
- Garantiitingimused
11.1 Denka Torupood OÜ (Veebipood) vahendab müüdavale tootele tootja garantiid. Garantii annab Ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või asja parandamise võimatuse või ebaõnnestumise korral asja asendamist.
11.2 Garantii katab tootja poolt määratud perioodi kestel esinevate konstruktsiooni-, tootmis- ja materjalivigade ning nende vigade tõttu tootele põhjustatud defektide paranduskulud.
11.3 Tootja garantii piirdub toote algsete omaduste ja seisukorra taastamisega. Tootja garantii ei võimalda üldjuhul toote asendamist uue tootega ega müügilepingust taganemist. Samuti ei kata tootja garantii toodete kasutamisest või kasutamise võimatusest tekkinud kulusid, andmete kadumist või muid sarnaseid juhtumeid.
11.4 Ostetud toote garantii kehtivust tõendavaks dokumendiks on müügilepingu kinnitus/ müügiarve ja/või ostutšekk.
11.5 Garantiiaeg hakkab kehtima alates toote üleandmisest Ostjale ja kehtib kuni kauba tootja poolt määratud perioodi lõppemiseni.
- Pretensiooni esitamise õigus
12.1 Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
12.2 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku. Parandamise kulud katab Veebipood.
12.3 Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
12.4 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada
e-postiaadressile info@nif.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
12.5 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
12.6 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
12.7 Tarbijal on õigus nõuda Veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
- Vaidluste lahendamine
13.1 Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@nif.ee
13.2 Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada http://www.komisjon.ee/. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
13.3 Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.